zondag 31 augustus 2014

Open Zomen Festival - moeilijkheidsgraad

voorbeeld van een makkelijke zoom
Ter voorbereiding op het uitleggen van de verschillende open zomen zijn Jannie, Mathilda en Lilian hard aan het borduren. Sommige open zomen zijn makkelijk, andere zomen zijn wat lastiger. Bordurend aan een lastige zoom bedacht Lilian dat het wel handig is de zomen te coderen naar moeilijkheidsgraad.

We geven daarom aan
makkelijk: ook als je nog niet veel borduurervaring hebt kun je deze zoom meteen op je 'echte' lap borduren
minder makkelijk: lees goed en kijk goed, dan kom je er wel uit
lastig: misschien maar eerst even uitproberen op een proeflapje

3 opmerkingen:

  1. Oef, ben ik wel benieuwd naar een moeilijke zoom, dit ziet er behoorlijk complex uit:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi ben echt benieuwd hoor of het gaat lukken!
    Ik ben er wel al achter dat ik als linkspoot alles moet omdraaien, na goed doorlezen en kijken dacht ik eerst makkie de uitleg is links hihi maar ik moet dan rechts beginnen lol!!!
    Ben het wel gewend hoor altijd alles om te draaien dus heb er vertrouwen in, kan goed handwerken dus dit moet ook gaan vaak even nadenken voor je gelijk begint.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen